Ватутінська загальноосвітня
школа I-III ступенів №6

П`ятниця, 2018-12-14, 9:14 PM

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Головна сторінка | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [137]
Бібліотечні заходи [24]
Віртуальні виставки [16]
Виховні заходи, свято [10]
Учнівське самоврядування [6]
Спорт [27]
Наші здобутки [9]
Психологічна служба [3]
Поради дітям [4]
Поради педагогічним працівникам [5]
Поради батькам [12]
З досвіду роботи [5]
Видання бібліотеки [14]
Літній мовний табір [23]
Національно-патріотичний напрям [46]
Національно-патріотичний напрям
Морально-етичний, естетичний напрям [11]
Морально-етичний, естетичний напрям
Правовий напрям [2]
Правовий напрям
Екологічний напрям [3]
Екологічний напрям
Трудове виховання [3]
Трудове виховання
ЗНО та ДПА [4]
ЗНО та ДПА
Інформація для батьків [1]
Інформація для батьків
Здоровий спосіб життя [12]
Здоровий спосіб життя
Пришкільний табір [5]
Пришкільний табір
Профорієнтаційна робота [2]
Профорієнтаційна робота
Благодійна діяльність [6]
Благодійна діяльність
Традійні шкільні свята [16]
Традійні шкільні свята
Охорона праці [2]

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 360

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика

Друзі сайту

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Освітній портал ПедПРЕСА

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Головна сторінка » Поради батькам
1 2 »

    

1. Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробації, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.

2. Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. Не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.

3. Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.

4. Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю. 

5. Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.

6. Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри. 

7. Виховуйте дитину в гармонії з природою. 

8. Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.

9. Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу. 

10. Радійте успіхам ваших дітей.

... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 661 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-02-14

Важливим для психічного здоров'я дитини є психологічний клімат родини. Він суттєво впливає на дитину, спричиняє стан комфорту або ж дискомфорту.

Дуже важливо, щоб батьки могли вчасно реагувати на зміни психічного здоров'я дитини, наприклад, за допомогою її малюнків. Психологи вже давно свідчать про важливість дитячого малювання - не тільки як шляху психічного розвитку, а й як засобу діагностики психічного стану. Л.Виготський вважав, що дитяче малювання - це графічна мова, яка міститься десь посередині між жестами та усним мовленням, з одного боку, та письмовою мовою - з іншого.

У малюнку дитина відтворює навколишню дійсність, надає відображуваному особистісний зміст. Дитяче малювання - це особливий вид мови, яка дає змогу розповісти про предмет і зміст дитячого життя через призму мислення, почуттів, уяви.

Відомий дитячий психотерапевт Вайолет Оклендер пропонує давати дітям досить оригінальні завдання: "Намалюй, яким був би світ, якби він був таким, як тобі хочеться", "Намалюй, що ти відчував, коли посварився з братом", "Намалюй свій найщасливіший момент у житті" тощо.

Тож нехай дитина малює і фарбами, і олівцями, і фломастерами, і кольоровою крейдою. Не треба заважати, якщо вона захоче щось домалювати кульковою ручкою на акварелі чи розмалювати гуашшю знайдений надворі кругляк. Коли дитина починає малювати себе у важких життєвих ситуаціях або щодня малює свої страшні сни - це сигнал про її неблагополучний емоційний стан. Іноді малюнки можуть розповісти наскільки комфортно почувається маленька людина в довкіллі. На думку психологів і психотерапевтів, переносячи на папір свої страхи й переживання, дитина допомагає собі впоратися з непростими життєвими проблемами.

Так, діти, що почуваються невпевнено, створюють малюнки, схожі на схеми метро, системи водогонів із кранами чи географічні карти, - наче намагаючись упорядкувати мінливий і хиткий світ дорослих. Ті, які зазнали сильного переляку, повторюють страшні фрагменти в кожному наступному малюнку. Адже це - найприродніший для дитини спосіб розібратися, що її лякає. Найчастіше дражлива тема потроху сходить нанівець, і в дитини з'являються нові сюжети.

Дуже промовистими є зображення окремих фігурок. Приміром, якщо дитина постійно малює самотніх "героїв", то, можливо, їй бракує уваги й любові дорослих або спілкування з однолітками - дітям властиво мислити "сімейними" категоріями. Людинка з піднятими чи опущеними вниз стиснутими кулачками свідчить про песимістичний настрій або агресивність автора. Великі очі з промальованими зіницями або без зіниць, із заштрихованими склерами - символ страху або тривоги. Про невпевненість промовляють ноги, які не мають ступнів. За нормального стану мальовані герої і героїні мають стійкі опори - ступні або широкий поділ довгої сукні. Певна себе, урівноважена дитина зазвичай концентрує зображення в центрі аркуша, використовуючи жирні чіткі лінії.

Колір використовується як засіб характеристики персонажа та свого ставлення до нього. До того ж, зміст дитячого ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 896 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-02-06

   

  • незвичайно усвідомлює себе із самого дитинства;
  • цілеспрямована і наполеглива, що часом може переходити в упертість;
  • без ніяковіння повідомляє вам про те, чого прагне; всі свої вчинки вона здійснює відповідно до власних відчуттів і веління здорового глузду;
  • має сильно розвинену інтуїцію,
  • характерна  висока самооцінка й відчуття власної значимості; з найменших років дитина демонструє навколишнім свою «унікальність», «видатні якості», «царственість»; для неї не існує авторитетів і кумирів;
  • у неї власний погляд на навколишній світ. Як правило, цей погляд з батьківським не збігається;
  • часто порушує загальноприйняті правила й заборони; відмовляється підкорятися тиску, але з іншої сторони проявляє готовність до співробітництва й спільної творчості. Будь-які шантажі, угоди, «традиційні заходи впливу» («Зараз прийде Баба Яга й з'їсть тебе!») на неї ніяк не діють;
  • дуже високо чутлива до фальші у всіх її проявах, що часом приводить до неврозів і психосоматичних захворювань. Готова практично "з кулаками" відстоювати свою правду, а з іншої сторони проявляє миролюбство й жаль;
  • іноді має чітко виявлені екстрасенсорні або цілительські здібності,
  • концентрується на якомусь виді творчості, при цьому найчастіше порушуючи всі догми класичних шкіл мистецтв;
  • має непосидючість і гіперактивність і відразу високу зосередженість на справі, що є для неї цікавою, але на дуже короткий термін;
  • схильна до фобій (у тому числі до страху втрати близької людини або своєї смерті);
  • може страждати порушенням сну, нічними кошмарами;
  • не терпить насильства ні над навколишнім світом (тваринами, рослинами, іншими людьми), ні над собою;
  • воліє вчитися тільки на своїх помилках, тобто одержувати знання на особистому досвіді, аніж наполегливо зубрити навчальний матеріал;
  • швидко вибирає власний спосіб навчання і невідступно використовує його, навіть якщо він не збігається з думкою батьків і вчителів;
  • у компанії звичайних дітей почувається дуже незатишно. Може скаржитися батькам на те, що «її зовсім ніхто не розуміє».

Категория: Поради батькам | Просмотров: 506 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-01-30


Работа с гиперактивными детьми должна проводиться комплексно, с участием специалистов разных профилей и обязательным привлечением родителей и учителей.

Важное место в преодолении синдрома дефицита внимания принадлежит медикаментозной терапии. Поэтому необходимо убедиться, что Вашему ребеноку требуется наблюдение врача.

Для организации занятий с гиперактивными детьми психолог может использовать специально разработанные коррекционно-развивающие программы.

В оказании психологической помощи гиперактивному ребёнку, прежде всего, родители должны постараться понять проблемы ребенка, поступки ребёнка не являются умышленными, без помощи и поддержки, взрослых такой ребенок не сможет справиться с существующими у него трудностями.

Родителям нужно запомнить, что с такими детьми необходимо избегать излишней жалости и вседозволенности, а с другой стороны постановки перед ним повышенных требований, которые он не в состоянии выполнить, в сочетании с излишней пунктуальностью, жестокостью и наказаниями. Частое изменение указаний и колебания настроения родителей оказывают на ребенка с синдромом дефицита внимания гораздо более глубокое влияние, чем на здоровых детей. Родители также должны знать, что существующие у ребенка нарушения поведения поддаются исправлению, но процесс этот длительный и потребует от них больших усилий и огромного терпения.

 

Рекомендации родителям:

 

•  В отношениях с ребенком придерживаться позитивной модели. Хвалите его в каждом случае, когда он этого заслуживает, подчеркивайте успехи. Это поможет укрепить уверенность ребенка в собственных силах.

•  Избегайте повторений слов «нет», «нельзя».

•  Говорите сдержанно, спокойно, мягко.

... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 599 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-01-13

   

Кого они выбирают, и кто выбирает их? Почему вы? Потому что вы знаете, кто вы есть на самом деле…

Детей нового поколения называют Индиго. Этот термин ввела американка, практический психолог, ясновидящая Нэнси Тэпп, в начале 70-х годов ХХ века. Она была первой, кто заметил у наблюдаемых ею детей свечение ауры цвета индиго (индиго – один из оттенков синего цвета). Ранее этот цвет, по ее словам, не присутствовал в биополе человека. Для ауры людей были характерны цвета фуксии, красный, желтый, зеленый, иногда даже золотой, но не индиго. Это отличие оказалось радикальным - дети обладали иными психологическими характеристиками, чем их сверстники…

Вскоре и в других местах планеты стало отмечаться появление Индиго-детей. Во всем мире психологи, педагоги, педиатры и другие специалисты, имеющие дело с детьми, заговорили о качественных отличиях личности и поведения, все больше проявляющихся у подрастающего поколения. От родителей теперь очень часто можно услышать: «Дети сейчас какие-то другие, не такие, как раньше». С чем же настолько необычным столкнулось общество, чтобы действительно признать, что феномен детей Индиго не выдумка желающих сенсации экстрасенсов, а объективная реальность нашего времени?

Вот характерные признаки Индиго-детей:

· Они приходят в этот мир с ощущением своей царственности, с хорошо развитым чувством собственного достоинства. Это происходит потому, что они прекрасно осознают свою божественную природу и ведут себя соответственно;

·   У них есть ощущение, что они «заслужили быть здесь», и их удивляет, когда другие не разделяют его;

·  Самоценность и самоосознание не является для них проблемой. Часто они сами говорят родителям, «кто они есть»;

·    У них возникают большие проблемы с авторитарной в ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 556 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-12-26

Індивідуальна історія розвитку кожного починається серед найдорожчих людей, у сім'ї. «Кожна людина — завжди чиясь дитина» — говорив великий Бомарше. Різноманітні впливи, яких зазнає дитина від членів сім’ї — людей різного віку, статі, звичок, повсякденно позначаються на формуванні її . почуттів, уявлень та поведінкових вчинків, виховання відбувається щомиті, постійно — вчинками, інтонацією, словами, жестами і, навіть, мовчанням. Модель сімейних стосунків ,у яких проживає дитина , серйозно впливає на формування її важливих моральних якостей, рис характеру, індивідуальних способів поведінки, інтересів і став першоосновою «яскравого, неповторного» життя і діяльності.

Важливо зазначити, ,що виховний процес е спільною діяльністю дорослого і дитини, а сім'яунікальним суспільним ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 570 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-12-16

 

Дослідження науковців свідчать, що почуття, сформовані в ранньому дитинстві, в подальшому житті переносяться на інші об'єкти та інших людей, наділяючи кожного особливим стилем спілкування та поведінкою. Якщо дитина - дошкільник розвивається відповідно до встановлених вікових норм, то на її «проблемність» впливають ті моделі поведінки, які вона наслідує у найближчих та найрідніших людей. Психологічна практика засвідчує, що батьки, як правило, реагують на негативну поведінку дитини роздратуванням, образою, гнівом або відчаєм, тобто так, як і передбачає дитина. Отже, утворюється замкнуте коло проблем.

Необхідно зазначити, що однією з виховних помилок, поширених серед дорослих (навіть спеціалістів-педагогів), є бажання позбутися ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 525 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-11-29

   

Досліджуючи причини проблемної дитячої поведінки, спеціалісти виділяють агресивну направленість не тільки в діях, ай у словах, коли словом можна образити, принизити, висміяти. Вербальної агресії (вираження негативних почуттів через крики, погрози, сварки, образи, наговори) діти навчаються в дошкільному віці. Іноді від маленького, симпатичного хлопчика можна почути грубі слова: «зараз як дам!», «уб'ю!» тощо. Ці погрози можуть здаватися смішними в устах дітей трьох-шести років, але за ними стоїть реальна ненависть, яку відчуває маленька людина, і виникає вона не з нічого, а в результаті образи, почуття неприязні. У таких конфліктних ситуаціях діти набувають досвіду нагнітання напруженості та її розрядки через направлену зовнішньо агресію. Часто повторюючись, така форма поведінки стає звичною, коли дитина вже не може обійтись без лайки і у всьому поганому, що сталося, починає зви­нувачувати навколишніх, погрожуючи їм усіма можливими способами. Агресивність дитини може виражатися не тільки словами, а й відповідними інтонаціями — погрозливий тон, наприклад, така ж ознака агресивного настрою, негативного ставлення до людини, як і образливі фрази. Однак можна спостерігати, що часто діти безпричинно повторюють за іншими грубі слова, інтонації, дії.

Дорослі по-різному реагують на вербальну агресію малюків, на їхні погані слова: іноді самі ж починають кричати, сварити, обзивати дітей, тобто проявляти агресію, відповідати лайкою на лайку. Однак, «виховуючи культуру слова» таким чином, батьки можуть отримати зворотний ефект — у дитини остаточно сформується впевненість у правильності та дієвості саме подібної форми вираження себе та свого ставлення до оточення. Інші дорослі роблять вигляд, що не чу­ють образливих фраз у розмові дитини і сподіваються, що якщо не акцентувати на цьому уваги, то погані слова та вирази швидше забудуться. У сім'ях, де практикують жорсткий батьківський контроль за дитиною, часто карають її за участь у бійках, сварять за грубі слова, вимагають неухильного шанобливого ставлення до дорослих, дитячі агресивні тенденції цілком мож ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 582 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-11-18

Розмова з психологом

Батьки знають, яке це складне завдання. Вчиш-вчиш малюка чистити зуби вранці та ввечері, а він, шибеник, щойно лишиш його у ванній самого, тільки й того що намочить зубну щітку. Привчаєш мити руки перед їдою, а нагадувати про це доводиться і першокласнику, і п’ятикласнику.

Звичка — це потреба здійснювати певні дії, чинити саме так, а не інакше. Досягнути розуміння дитиною того, як слід поводитися, значно легше, ніж виховати ЗВИЧКИ гарної поведінки. Наприклад, дитина знає, навіщо треба мити руки і чистити зуби, вміє це робити, проте "забуває”. Тому необхідно виробити у дитини тверду звичку це робити. Але як цього досягти? Давайте спочатку з’ясуємо, коли виникають звички і коли їх формувати.

Коли виникають звички

Перші звички виникають ще в ранньому дитинстві на основі нового вміння. Навчився малюк сам одягатися і роздягатися — можна формувати звичку акуратно складати свій одяг. Навчилася дитина добре читати — може виникнути, за сприяння батьків, звичка читати щодня. Пішла дитина до школи — виникає звичка складати портфель увечері завчасно або ж поспіхом уранці (і яка з цих звичок закріпиться — залежить від батьків). З’явилась необхідність підігріти собі страву вдома — слід негайно формувати звичку мити за собою посуд і прибирати зі столу.

Отже, звички формуються тоді, коли у дитини з’являється новий вид діяльності (нові обов’язки), нове вміння або нові речі.

Виховання гарних звичок тісно пов’язане з виникненням поганих звичок. Не сформують батьки добру звичку — на її місці стихійно постане погана звичка (не привчили 3-4-річного малюка прибирати свої іграшки — значить, у нього закріпиться звичка розкидати свої речі). Добру звичку виховати значно легше, ніж виправити потім погану.

Як виховати добру звичку

У 3-4 роки діти зазвичай вже вміють самі вмиватися, чистити зуби. Отже, саме час привчати дитину робити це ретельно і щодня, пояснивши, чому це треба робити. "З людиною, в якої жовті зуби і чорні нігті, неприємно розмовляти, — кажуть батьки малюку. — А ще бруднулі часто хворіють і мусять ходити до зубного лікаря, тому що у бруді розмножуються мікроби і заражають людину небезпечними хворобами”. Для малюків такі пояснення є цілком переконливими, і вони намагаються виконувати ці гігієнічні процедури. Батьки якийсь час спостерігають за тим, як вони це роблять, допомагають за потреби, виправляють — і прихвалюють: "О, у тебе це вже добре виходить!”, "Яка ж ти тепер чистенька, гарненька, аж сяєш!” тощо.

Потім дитина починає виконувати це самостійно, а батьки перевіряють, чи добре вимиті руки, чи витерті насухо тощо. І знову прихвалюють. Отже, де ... Читати далі »

Категория: Поради батькам | Просмотров: 607 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-10-31

1.    Хотеть не вредно. 
2. Сдачу вернёшь! 
3. Хочешь чаю? Пойди налей. 
4. Хватит есть одни бутерброды. 
5. Сколько можно говорить "выключай свет"? 
6. Я тебе русским языком говорю! 
7. Закругляйся! 
8. Мы тебе сейчас это купим, но это будет в честь дня рождения. 
9. Я уже не знаю, как с тобой разговаривать! 
10. Далеко не заплывай! 
11. Вот зря мы тебя в детстве не лупили! 
12. Кока Кола? Это же сплошная химия! 
13. Тебе не стыдно, а? 
14. У меня болит голова от этой твоей музыки! 
15. Подрастёшь - поймёшь! 
16. Я тебе слово, а ты мне - десять. 
17. Будем старыми, ты нам и стакан воды не принесёшь?! 
18. Тебе одному в школе ничего не задают?! 
19. Будут свои дети - поймёшь. 
20. Фу, зачем ты кота целуешь? Ты его ещё в задницу поцелуй! 
21. А если весь класс с крыши прыгнет, ты тоже прыгнешь?! 
22. Вот у соседей ребёнок - золото! Не то, что ты! 
23. С друзьями ты тоже так разговариваешь? 
24. Как доедешь - позвони. 
25. Не будешь учиться - пойдёшь в дворники!

Категория: Поради батькам | Просмотров: 513 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-10-17

1-10 11-12
Форма входу


Поділитися в :

Хмарка тегів
перший дзвоник сценарій Свято знань сценарії Міс Осінь школ школи роботи дітьми День знаний День учителя вогник до дня учителя день працівника освіти конкурс родинне свято молоді родинне виховання учнівської інформаційних змагання авіамодельного екологічні заходи Новий рік Навчання новорічне свято 8 березня жіноче свято свято жінки 8 марта останній дзвінок останній дзвоник фізкультури дня випускний випускний бал випускний вечір на порозі зрілості вікторина на правову тематику Вітаємо олімпіад здобули переможців конкурсу VII ІІ Барабаш етапу року підсумки бібліотека 2008 Найкращий веселка Грайлива фестиваль агітбригада екологічна семінар Козацький гарт школі математики України юних поетів весняна весняна толока багатоборство Військово-прикладне мови іноземної Футбол День футболу 9 травня Дорогі ветерани день цивільний захист свято Олімпійський Олімпійський тиждень форма Шкільна слави інспекторів дорожнього квітів земля читців співає українського козаки багатоборства військово осінь історії Тиждень історії урожаю Урожай Старти веселі веселі старти олімпіада олімпіади шкільні українська мова голодомор вручення паспортів ВІЛ СНІД антиСНІДівський рух ВІЛ-інфікований ВІЛ/СНІД математика Родина школа-родина українська декада вчителів патріот військові військово-патріотичний військовий свято імен виховний захід Андрія Випускник зарубіжної книга живи книго 23 лютого день захисника Втчизни безпеки екскурсія допомога Грайлива веселка волонтери Великдень біль День перемоги зарубіжна література Гоголь виховна робота виховна Захаренка Біля захисту захист цивільного Переможці дзвоник Анатолій Гриценко відзнака День знань 1 вересня В дорогу до знань парад Всеукраїнська трудова акція Парад к спорт перший дзвінок перше вересня день партизанської слави ВВВ виставка квітів Безсмертя героїв Велика Вітчизняна війна ЮІР руху правила дорожнього руху благодійна акція ярмарок благодійність ярмарка міс ювілеєм 50 річчя 50 років громадянин громадянина-патріота 6 грудня День збройних сил України праці охорона захист вітчизни фізкультура дорожній рух вибори конференція Загально шкільна світова література світової літератури делегація Шевченко захист тварин партизани війна війни ветерани ветеран ВОВ день ветерана діти на дорозі ювілей 60 – річчя читач Посвята в читачі Тиждень психолог поради психолога психологи рекомендують рекомендації психолога психолог для подростка інертні діти психолог для дітей психолог для учнів шкільний психолог діти індиго поради батькам небезпека правила будьте обережні на льоду атестації атестація презентація виставка шкільна форма випуск Букварику Захід за самоврядування Україну Єдину збори ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ табір відпочинок пришкільний відпочинку військово-прикладного на ПРО Вітчизни ескіз Ватутінські вокалісти бібліотек місячник шкільних до Як від Бібліотеки днів дітям письменники Сучасні Брейн ринг батьківські «Творча ідей Григорія опис Анатоліївна досвід Всесвітня ато доброчинності Естафета живими! покажчики В.Рутківський землі син Черкаської бунтарний В.Симоненко зі Святом жінки жіночий день Україна та учнів батьків Випускниця ЗНО зарядки Іван видання бібліотеки Витязь бал ДПА віддаю голос мовний Britain to акція читання

Погода

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів


-=Soadist=- & -=КумищЕ=- © 2008 - 2018
Безкоштовний хостинг uCoz