Ватутінська загальноосвітня
школа I-III ступенів №6

П`ятниця, 2018-12-14, 10:31 PM

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Головна сторінка | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [137]
Бібліотечні заходи [24]
Віртуальні виставки [16]
Виховні заходи, свято [10]
Учнівське самоврядування [6]
Спорт [27]
Наші здобутки [9]
Психологічна служба [3]
Поради дітям [4]
Поради педагогічним працівникам [5]
Поради батькам [12]
З досвіду роботи [5]
Видання бібліотеки [14]
Літній мовний табір [23]
Національно-патріотичний напрям [46]
Національно-патріотичний напрям
Морально-етичний, естетичний напрям [11]
Морально-етичний, естетичний напрям
Правовий напрям [2]
Правовий напрям
Екологічний напрям [3]
Екологічний напрям
Трудове виховання [3]
Трудове виховання
ЗНО та ДПА [4]
ЗНО та ДПА
Інформація для батьків [1]
Інформація для батьків
Здоровий спосіб життя [12]
Здоровий спосіб життя
Пришкільний табір [5]
Пришкільний табір
Профорієнтаційна робота [2]
Профорієнтаційна робота
Благодійна діяльність [6]
Благодійна діяльність
Традійні шкільні свята [16]
Традійні шкільні свята
Охорона праці [2]

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 360

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика

Друзі сайту

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Освітній портал ПедПРЕСА

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Головна сторінка » Поради педагогічним працівникам

 

  • Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.
  • Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, позитивному мисленні.
  • Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.
  • Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.
  • При виникненні почуття тривоги або напруги, занурьтеся в„тут ізараз” сконцентруйтеся на своємк диханні.
  • Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, опануйте головним умінням – перетворюйте негативні події у позитивні.
  • Оволодіти теорією та практикою позитивного мислення. Паозитивне мислення – це головний людський інстремент забезпечення здоров”я і благополуччя.
Категория: Поради педагогічним працівникам | Просмотров: 552 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-02-17

 

У гострій стресовій ситуації не слід приймати ніяких рішень. Виключення складають стихійні лиха, коли мова йдеться про порятунок самого життя.

Порахуйте до десяти, і лише потім поверніться до ситуації.

Займайтеся своїм подихом. Повільно вдихніть повітря носом і на якийсь час затримайте подих. Видих здійснюється поступово, також через ніс, зосередившись на відчуттях, пов’язаних з вашим подихом.

Якщо стресова ситуація застигла вас у приміщенні:

  • Устаньте, якщо це потрібно, і, вибачившись, вийдіть із приміщення.
  • Наприклад, у вас завжди є можливість піти в туалет чи в будь – яке інше місце, де можна побути одному;
  • Скористайтесь будь – яким шансом, щоб змочити чоло, скроні і артерії на руках холодною водою;
  • Повільно озерніться навколо, навіть у тому випадку, якщо приміщення, у якому ви знаходитесь, добре вам знайоме цілком посередньо. Переводячи погляд з одного предмета на іншій, оглянете їх;
  • Подивіться у вікно на небо, зосередьтесь на тому, що бачите. Коли ви востаннє от так дивились на небо?
  • Набравши води у склянку (у крайньому випадку, в долоні), повільно, зосереджено, випийте її. Сконцентруйте свою ув ... Читати далі »
Категория: Поради педагогічним працівникам | Просмотров: 527 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-01-27

 

1. Безумовно приймайте та любіть дитину такою, якою вона є.

2. Навчайтеся чути свою дитину, бачити глибинний мотив поводження й вибудовуйте взаємини, засновані на взаємоповазі й співробітництві.

3. Ніколи не принижуйте її гідність. При цьому не важливо,  чи зробите ви це прилюдно або тет-а-тет. Індиго не стерпить приниження й, швидше за все, буде мстити Вам. Траплялося, що такі діти зверталися по допомогу до влади, правоохоронних органів, до  суду.

4. Не обманюйте її. Дітей з такою інтуїцією просто неможливо обдурити. Здається, що вони бачать наскрізь. Якщо Ви не хочете, щоб між Вами й дитиною виросла прірва, намагайтеся чесно говорити з нею про усе, що вона хоче почути. Якщо це складно, намагайтеся прикрасити правду й наприкінці розмови обов'язково підбадьорте дитину: «Ми впораємося із цією проблемою!» Говоріть їй правду й частіше довіряйте прийняття рішення.

5. Давайте дитині право виражати всі емоції, проживати їх, щоб вони проходили через неї, а не залишалися замкненими. У перекладі "емоції” означає: "е" - назовні, "моціон" - рух. Говоріть з дитиною частіше про її переживання, нехай відкриється. Говоріть, що плакати - це нормально, що сердитися, гніватися - теж нормально. Випущена емоція вже не має впливу на людину, вона не створює енергетичних блоків, а згодом і хвороб, не впливає негативно на результати мислення та діяльності.

... Читати далі »

Категория: Поради педагогічним працівникам | Просмотров: 530 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2014-01-16

 Тефлонові – тому, що до них не пристають загальні правила

Узявшись за тему дітей-індиго, я зіткнулася з її надзвичайною масштабністю. Як і  все мало зрозуміле та недостатньо вивчене, це явище, певно, ще піднесе нам чимало сюрпризів. Проте дізнатися про нього  батькам буде надзвичайно цікаво і корисно. Придивіться до свого малюка – чи не притаманні йому нижчевикладені якості?

У нас про таких кажуть не від світу цього. Діти тисячоліття – у Британії, діти світу – у Росії, тефлонові діти – у Франції. Як тільки не називають цих незвичайних дітей! Учені стверджують, що вони почали активно народжуватися з 50-х років ХХ століття, хоча  геніальні особистості були в усі часи: Моцарт, Леонардо да Вінчі, Ван Гог – типові представники цієї дещо «неземної раси».  Найпоширеніша її назва – діти-індиго, яку ввела американський психолог Ненсі Тепп. Саме вона у своїй книзі «Як колір допомагає краще зрозуміти твоє життя» вперше звернула увагу на відповідність кольору аури кожної людини її темпераменту. Наприклад, у сангвініків аура – червона, у меланхоліків – блакитна, у флегматиків – біла, у холериків – жовта. А у цих незвичайних дітей аура – фіолетово-синя, кольору фіалки.

Розпізнай і не нашкодь!

Ось два головні правила для батьків, які вже із самого малечку помічають незвичайність свого малюка. Зазвичай до чотирьох років дитина виявляє 50% своїх інтелектуальних здібностей, які мають проявитися в житті, до шести років – 70%, а до восьми – 90%. Але діти-індиго проявляють надзвичайні здібності вже з пелюшок. Та є й інші якості, притаманні саме індиго:  вони наполегливі та рішучі, у них – приголомшлива інтуїція, вони здатні приймати вірні рішення, вони незалежні та горді навіть у принизливих для себе ситуаціях. Індиго часто мають дар зцілення, навіть не підозрюючи про це, вони можуть читати людей, як відкриту книгу, швидко підмічати і непомітно нейтралізовувати будь-які намагання маніпулювати собою. Індиго здатні на лють та жорстокість, якщо натикаються на стіну байдужості. Як бачимо, таку «гримучу суміш» якостей можна розцінювати і як геніальність, і як ознаки «важкої дитини». І якщо батьки такої дитини – люди освічені, вони поставляться до її здібностей з увагою й толерантністю. Але, якщо дорослі нічого не хочуть чути про існування тонкого світу, розгортається справжня трагедія: малюка починають висміювати, карати, «переробляти», ламати, ставити діагнози. До останнього теж слід ставитися виважено: достеменно розібратися, чи не  є незвичайна поведінка  наслідком патології на фізичному рівні.

Від генія до злодія – один крок

Психологи стверджують, що із «фіолетових» дітей можуть вирости і геніальні особистості, і жорстокі бандити, і божевільні вчені, які легко лишають межу здорового глузду. ... Читати далі »

Категория: Поради педагогічним працівникам | Просмотров: 620 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-12-23

 Труднощі в шкільному навчанні можуть викликати також типологічні особливості дитини, на які не розрахована традиційна методика навчання,— йдеться про дітей, про яких кажуть - інертні діти.

Інертність — це властивість темпераменту, яка є незмінною та нейрофізіологічно обумовленою. Ця властивість темпераменту надає деякі переваги, але в той же час створює певні труднощі під час навчання в школі. Інертні діти зазвичай неконфліктні, наполегливі в досягненні мети, організовані, зібрані та послідовні, урівноважені та дисципліновані, витривалі до фізичних, інтелектуальних і вольових навантажень. Проте до нової ситуації такі діти звикають занадто повільно, тому що будь-які зміни у звичних діях, оточенні, режимі травмують їх.

 

Психічний темп інертних дітей уповільнений, що призводить до труднощів у пристосуванні до встановленого темпу занять, постійного змінювання видів діяльності, необхідності швидко знаходити відповідь на запитання вчителя. Такі діти не завжди виконують навіть середні нормативи зі швидкості читання.

 

Для того щоб уникнути подібних труднощів і не травмувати дитини, її не слід підганяти під нормативи. Батькам і педагогам необхідно розуміти, що провідна роль в успішності шкільного навчання інертної дитини належить вчителеві: він здатний як полегшити, так і ускладнити навчальну діяльність такого учня.

 

Інертному учневі протипоказано:

•  працювати у швидкому темпі;

•  постійно переводити увагу з тексту на ілюстрації, на відповіді, на записи та ін.;

•  за обмежений проміжок часу засвоювати значний за обсягом, різноманітний і складний матеріал;

•  ситуації несподіваного запитання та швидкої відповіді;

•  опитування на початку заняття.

Дорослим, які працюють з інертною дитиною, варто пам'ятати про таке: активність такої дитини збільшується поступово та повільно, вона не може виявити високу продуктивність щодо виконання різноманітних завдань, їй необхідний час на обмірковування нової відповіді, у момент виконання завдання її не слід відволікати або переводити її увагу, не рекомендується змушувати відповідати інертного учня новий, щойно вивчений, матеріал.

 

... Читати далі »

Категория: Поради педагогічним працівникам | Просмотров: 509 | Добавил: ivanovyura | Дата: 2013-10-17

Форма входу


Поділитися в :

Хмарка тегів
перший дзвоник сценарій Свято знань сценарії Міс Осінь школ школи роботи дітьми День знаний День учителя вогник до дня учителя день працівника освіти конкурс родинне свято молоді родинне виховання учнівської інформаційних змагання авіамодельного екологічні заходи Новий рік Навчання новорічне свято 8 березня жіноче свято свято жінки 8 марта останній дзвінок останній дзвоник фізкультури дня випускний випускний бал випускний вечір на порозі зрілості вікторина на правову тематику Вітаємо олімпіад здобули переможців конкурсу VII ІІ Барабаш етапу року підсумки бібліотека 2008 Найкращий веселка Грайлива фестиваль агітбригада екологічна семінар Козацький гарт школі математики України юних поетів весняна весняна толока багатоборство Військово-прикладне мови іноземної Футбол День футболу 9 травня Дорогі ветерани день цивільний захист свято Олімпійський Олімпійський тиждень форма Шкільна слави інспекторів дорожнього квітів земля читців співає українського козаки багатоборства військово осінь історії Тиждень історії урожаю Урожай Старти веселі веселі старти олімпіада олімпіади шкільні українська мова голодомор вручення паспортів ВІЛ СНІД антиСНІДівський рух ВІЛ-інфікований ВІЛ/СНІД математика Родина школа-родина українська декада вчителів патріот військові військово-патріотичний військовий свято імен виховний захід Андрія Випускник зарубіжної книга живи книго 23 лютого день захисника Втчизни безпеки екскурсія допомога Грайлива веселка волонтери Великдень біль День перемоги зарубіжна література Гоголь виховна робота виховна Захаренка Біля захисту захист цивільного Переможці дзвоник Анатолій Гриценко відзнака День знань 1 вересня В дорогу до знань парад Всеукраїнська трудова акція Парад к спорт перший дзвінок перше вересня день партизанської слави ВВВ виставка квітів Безсмертя героїв Велика Вітчизняна війна ЮІР руху правила дорожнього руху благодійна акція ярмарок благодійність ярмарка міс ювілеєм 50 річчя 50 років громадянин громадянина-патріота 6 грудня День збройних сил України праці охорона захист вітчизни фізкультура дорожній рух вибори конференція Загально шкільна світова література світової літератури делегація Шевченко захист тварин партизани війна війни ветерани ветеран ВОВ день ветерана діти на дорозі ювілей 60 – річчя читач Посвята в читачі Тиждень психолог поради психолога психологи рекомендують рекомендації психолога психолог для подростка інертні діти психолог для дітей психолог для учнів шкільний психолог діти індиго поради батькам небезпека правила будьте обережні на льоду атестації атестація презентація виставка шкільна форма випуск Букварику Захід за самоврядування Україну Єдину збори ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ табір відпочинок пришкільний відпочинку військово-прикладного на ПРО Вітчизни ескіз Ватутінські вокалісти бібліотек місячник шкільних до Як від Бібліотеки днів дітям письменники Сучасні Брейн ринг батьківські «Творча ідей Григорія опис Анатоліївна досвід Всесвітня ато доброчинності Естафета живими! покажчики В.Рутківський землі син Черкаської бунтарний В.Симоненко зі Святом жінки жіночий день Україна та учнів батьків Випускниця ЗНО зарядки Іван видання бібліотеки Витязь бал ДПА віддаю голос мовний Britain to акція читання

Погода

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів


-=Soadist=- & -=КумищЕ=- © 2008 - 2018
Безкоштовний хостинг uCoz