Ватутінська загальноосвітня
школа I-III ступенів №6

Середа, 2020-05-27, 5:31 AM

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Головна сторінка | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Методична проблема [1]
Структура [1]
Шкільний методичний кабінет [0]
Передовий педагогічний досвід [0]
Робота з обдарованими [5]
Інструктивно-методичні рекомендації [6]
Методичні поради [0]
Методична рада [0]
Методичні об'єднання [0]
Робота з кадрами [1]

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 375

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика

Друзі сайту

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Освітній портал ПедПРЕСА

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Головна сторінка » Статті » Методична робота » Робота з обдарованими

Звіт про роботу з обдарованими дітьми у 2012 р

Довідка

заступника директора з навчально- виховної роботи Атаманюк Т.В.

про  підсумки  моніторингу роботи з обдарованими дітьми у 2011-2012 н.р.

 

З метою створення сприятливих умов  для розвитку інтелектуального потенціалу школи, пошуку, підтримки і стимулювання творчо обдарованих дітей та молоді адміністрацією школи проведено аналіз підсумки роботи з обдарованими дітьми.

Регіональна програма «Обдаровані діти» впроваджується в нашій школі ще з 2002 року, що була впроваджена рішенням сесії міськвиконкому 25.05.2001 № 360.  Адміністрація школи тримає на контролі дане питання, яке розглядалося на педраді (протокол №5 від 31.03.2011)

Щороку адміністрація школи,  відповідно до основних  заходів програми, здійснює цілий ряд заходів:    поновлюється банк обдарованих дітей, ведеться банк діагностичних методик виявлення обдарованих дітей психологом школи, налагоджений зв’язок з вищим навчальним закладом Київським національним університетом біоресурсів та Харківським авіаційним університетом з якими підписано угоди про співпрацю та профорієнтаційну роботу, організовано відвідування учнями школи міських консульпунктів, розроблені та кожного року  оновлюються індивідуальні програми роботи з кожною обдарованою дитиною.

Освітня система школи має багаторічні традиції, реалізує творчі підходи до роботи з обдарованими та здібними дітьми. Варіативна складова робочого плану школи спрямована на організацію додаткових занять з окремих предметів і введення додаткових курсів з інформатики, логіки, креслення. Підсилюються такі необхідні для вивчення предмети як українська мова і математика.

        В 2011 році на виконання рішення міської ради від 20.10.2011   № 11-4/VІ  та з метою покращення результативності роботи з обдарованими  дітьми та підвищення ефективності роботи вчителів, батьків та учнів, в школі створено школу  олімпійського резерву, розроблено план заходів з обдарованими дітьми, розпочато оновлену роботу в даному напрямку. З метою виявлення обдарованих дітей, формування  творчого покоління і підведення підсумків роботи всіх форм позакласної і позашкільної роботи з учнями для визначення подальшої роботи з обдарованими дітьми та підвищення результативності роботи школи олімпійського резерву заступником директора з навчально- виховної роботи  Атаманюк Т.В та психологом школи Пустільнік В.І було проведено моніторингове відстеження  роботи з обдарованими дітьми у 2011-2012 н.р.

 

Моніторинг було проведено за такими напрямками:

1. Аналіз результативності міських та обласних олімпіад.

 

В жовтні –листопаді  2011/2012 було проведено шкільні олімпіади, в яких взяло участь 149 осіб. У листопаді - грудні навчального року проведено міські предметні олімпіади з української мови, біології, математики, фізики, географії, історії, економіки, правознавства, хімії, програмування, іноземної мови в яких взяло участь 34 учні нашої школи з яких: 3 учнів зайняло І місце, 9 –ІІ і  9-ІІІ місця, 3 учнів представляли нашу школу на обласній олімпіаді та на жаль призових місць не зайняли.

 

Результати участі учнів у міських та обласних  предметних олімпіадах продемонстрував не високу результативність роботи школи олімпійського резерву та недостатню індивідуальну роботу учителів-предметників. Тому в наступному році слід підвищити результативність роботи школи з обдарованими учнями.

  Моніторинг участі  учнів нашої школи в обласних предметних олімпіадах  за три роки показує, що  з кожним навчальним роком кількість учнів  зош №6 зменшується, а в решті шкіл міста показники постійно зростають.

В 2011/2012 навчальному році відновлено роботу МАН. Над науковою роботою розпочав працювати учень 9-го класу  Олійник Андрій під керівництвом вчителя хімії Гринівецької А.Д. по темі «Харчові добавки».Ведеться робота із залучення учнів до занять у секціях МАН та, на жаль, участь таких дітей мінімальна.

Школярі беруть участь в таких конкурсах як «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», мовний конкурс ім..П.Яцика, «Диво калинове», «Тарасовими шляхами»,  правових конкурсах «Подорож по алеї правових знань», «Світ моїх прав», «Знавці права», «Крок до права» та багато інших конкурсів з образотворчого мистецтва, трудового навчання, історії, спортивних змагань тощо.

2. Аналіз нагородження учнів похвальними листамита золотими і срібними медалями.

За результатами навчання учні школи щороку нагороджуються похвальними листами. 9 учнів нагороджені за 2012 навчальний рік. Моніторинг нагородження учнів похвальними листами свідчить, що з року в рік  кількість таких учнів постійно зменшується:


Моніторинг нагородження учнів золотими і срібними медалями за 6 років свідчить, що з року в рік  кількість таких учнів постійно зменшується:



3. Результати анкетування  обдарованих учнів,

щодо роботи у школі олімпійського резерву  на 2012-2013 н.р.

З метою визначення подальшої роботи з обдарованими дітьми та підвищення результативності роботи школи олімпійського резерву заступником директора з навчально- виховної роботи  Атаманюк Т.В було розглянуто питання на педагогічній раді (протокол №5 від 31.03.2011) та за рішенням педради  в кінці квітня 2012 року було проведено анкетування обдарованих дітей, здійснено моніторингові відстеження, сплановано ряд корекційних заходів.

Анкетування обдарованих дітей проходило  за наступними питаннями:

1.Подобається тобі вчитися?




Результат  вибору учнями  найулюбленіших предметів показує, що більшість становить дітей  з фізико-математичним нахилом; на ІІ позиції діти з нахилом до природничих дисциплін та іноземних мов; на ІІІ місці діти з філологічним та інформаційно – технологічним нахилом;

На четвертій позиції діти з художньо - естетичним, спортивним  і суспільно- гуманітарним нахилом.

9. З яким  вчителем предметником  ти хочеш займатися додатково? 12. Чи маєш бажання писати наукову роботу МАН? З якого предмету? З яким вчителем?



10. В яких конкурсах ти приймав участь?

- обдаровані учні брали участь в таких конкурсах:

ЮІР-1

Малювання – 2

Математичні – Левеня - 11

Фізика – Кенгуру – 3

Спортивні – 2

Природничий – Колосок – 4

Правознавство -  2

Фотоконкурс - 1

 

            Отже, участь у конкурсах обдарованих дітей є мінімальною, що свідчить про   низьку роботу вчителів предметників у позаурочний час. Найкраще у даній роботі працює Міняйло Р.Б., що змогла виявити та залучити до участі в конкурсі саме обдарованих дітей.

        З метою виявлення обдарованих  дітей, визначення творчого потеніалу, сформованості загальних творчих здібностей учнів та ставлення дітей щодо системи роботи вчителів,  підготовки до участі в олімпіадах  психологом школи Пустільнік В.І. було проведено психологічне діагностування обдарованих дітей.

Результати  психологічного дослідження:

 

МЕТА: Виявити  творчі здібності в дітей. Визначити відношення дітей до підготовки та участі в олімпіадах.

Всього в діагностуванні взяло участь 16 осіб.

 

1.     Тест на визначення сформованості загальних, творчих здібностей.

Високий рівень – 4 ( 25 %). ( Васільєв Констянтин, Лисогор Вероніка, Полянська Даша, Палієнко Денис).

Середній рівень  - 12 ( 75%)  ( Стоколяс І, Щербаков Олег, Перкін Артем, Гнуча Анастасія, Мавренко А, Ширшов Сергій, Ширшов Олександр, Завадська О, Клименко О, Єжель А, Барусас Д, Гросс І ). Низький рівень – 0


1.     Методика « Який Ваш творчий потенціал?».

Високий рівень – 2 ( 0, 12 %) -  (Ширшов Сергій, Єжель А.) Середній рівень – 14 ( 87%) – ( Стоколяс І, Щербаков Олег, Перкін Артем, Гнуча Анастасія, Мавренко А, Ширшов Олександр, Завадська О, Клименко О, Барусас Д, Гросс І , Полянська Д, Палієнко Д, Лисогор В).  Низький рівень – 0


1.     Анкета щодо  підготовки до участі в олімпіаді.

1.     Чи подобається Вам брати участь у предметних одімпіадах?

 Так – 15         Ні – 1

2.     Чи все Вас влаштовує у підготовці до олімпіади?

Так – 2          Ні – 14

3.     Чи бажаєте Ви, щоб до олімпіади Вас готувало кілька вчителів одного предмета?

Так – 2        Ні – 14

4.     Чи бажаєте Ви, щоб  до олімпіади вакс готувало кілька вчителів різних предметівв?

Так – 5     Ні – 11

5.     Чи потрібні Вам знання із суміжних предметів при підготовці  до олімпіади з певного предмета?

Так – 9     ні – 7

6.     Чи потрібно, на вашу думку, при підготовці до олімпіади використовувати різні нестандартні форми роботи? ( ігри, семінари, практикуми, конкурси...)?

Так – 15       Ні – 1

7.     Чи згодні Ви з тим, що робота в групі ( учні різних класів) досить позитивний результат при підготовці до участі у предметній олімпіаді?

Так – 9         ні – 5

8.     Що на вашу думку потрібно для якісної підготовки до участі у предметній олімпіаді?

       Програма  – 10       план роботи на рік – 3       працювати за окремими темами – 1         інше – 2 

9.     Скільки часу Вам потрібно для якісної підготовки до участі у предметній олімпіаді?

Місяць – 8, кілька місяців – 1,  займатись протягом року – 7


 Заступник директора з навчально- виховної роботи:                                                         Атаманюк Т.В.


Google
Категорія: Робота з обдарованими | Додав: vatschool6 (2012-12-10)
Переглядів: 14477 | Теги: школи, обдарованих, Роботу, участь, роботи, учнями, дітьми, обдарованими | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Форма входу


Поділитися в :

Хмарка тегів
перший дзвоник сценарій Свято знань сценарії Міс Осінь школ школи роботи дітьми День знаний День учителя вогник до дня учителя день працівника освіти конкурс родинне свято молоді родинне виховання учнівської інформаційних змагання авіамодельного екологічні заходи Навчання Новий рік новорічне свято 8 березня жіноче свято свято жінки 8 марта дня останній дзвінок останній дзвоник фізкультури випускний випускний бал випускний вечір на порозі зрілості вікторина на правову тематику Вітаємо олімпіад здобули переможців Які конкурсу VII ІІ Барабаш року клас підсумки бібліотека 2008 Найкращий веселка Грайлива фестиваль агітбригада екологічна семінар Козацький гарт школі математики України юних поетів весняна весняна толока багатоборство Військово-прикладне мови іноземної Футбол День футболу 9 травня Дорогі ветерани день цивільний захист свято Олімпійський Олімпійський тиждень форма Шкільна обговорення слави інспекторів дорожнього квітів земля читців співає українського козаки козацтва багатоборства військово осінь історії Тиждень історії урожаю Урожай Старти веселі веселі старти олімпіада олімпіади шкільні українська мова голодомор вручення паспортів ВІЛ СНІД антиСНІДівський рух ВІЛ-інфікований ВІЛ/СНІД математика Родина школа-родина права людини українська декада вчителів патріот військові військово-патріотичний військовий свято імен виховний захід Андрія Випускник зарубіжної книга 23 лютого день захисника Втчизни безпеки протипожежної екскурсія допомога Грайлива веселка волонтери Великдень біль День перемоги зарубіжна література Гоголь виховна робота виховна Біля захист захисту цивільного Переможці дзвоник Анатолій Гриценко відзнака День знань 1 вересня В дорогу до знань парад Всеукраїнська трудова акція Парад к спорт перший дзвінок перше вересня день партизанської слави ВВВ виставка квітів Безсмертя героїв Велика Вітчизняна війна ЮІР руху правила дорожнього руху благодійна акція ярмарок благодійність ярмарка міс ювілеєм 50 річчя 50 років громадянин громадянина-патріота 6 грудня День збройних сил України праці охорона захист вітчизни фізкультура дорожній рух вибори конференція світова література світової літератури делегація Шевченко партизани війна війни ветерани ветеран ВОВ день ветерана діти на дорозі ювілей 60 – річчя читач Посвята в читачі Тиждень психолог поради психолога психологи рекомендують рекомендації психолога психолог для подростка інертні діти психолог для дітей психолог для учнів шкільний психолог діти індиго поради батькам небезпека правила будьте обережні на льоду атестації атестація презентація виставка шкільна форма випуск Букварику за самоврядування Україну Єдину збори ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ табір відпочинок пришкільний відпочинку військово-прикладного на ПРО Вітчизни ескіз місця Ватутінські вокалісти міжнародний бібліотек місячник шкільних до Як від Бібліотеки днів дітям письменники Сучасні Брейн ринг батьківські педагогічних «Творча ідей Григорія опис Анатоліївна досвід Всесвітня ато доброчинності покажчики В.Рутківський Черкаської землі син бунтарний В.Симоненко зі Святом Україна та учнів батьків уваги Випускниця ЗНО Іван видання бібліотеки Витязь бал ДПА віддаю голос мовний Britain to акція читання

Погода

Пошук


-=Soadist=- & -=КумищЕ=- © 2008 - 2020
Безкоштовний хостинг uCoz